Her şeyi kafama çok takıyorum ve her kafama taktığımı içime atıyorum. değer verdiğim insanlar canımı acıttığında sesimi çıkaramıyorum ne yapmalıyım?

her şeyi kafama çok takıyorum ve her kafama taktığımı içime atıyorum. kalbim çok acıyor. değer verdiğim insanlar canımı acıttığında sesimi çıkaramıyorum. kendi duygularımı bile içimde kendim yaşıyorum. patlama noktasına geldiğimde elimde kağıt kalem gözlerimde gözyaşı.. NE YAPMALIYIM?
Her şeyi kafama çok takıyorum ve her kafama taktığımı içime atıyorum. değer verdiğim insanlar canımı acıttığında sesimi çıkaramıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla