Dünyanın en yalnız insanıyım gibi hissediyorum kendimi ve pskolojik olarak bayağı çöküşteyim neden iyi gitmiyor hiç bişey?

Dünyanın en yalnız insanıyım gibi hissediyorum kendimi ve pskolojik olarak bayağı çöküşteyim neden iyi gitmiyor hiç bişey?
Cevapla