Zaten kendi hayatımın sorumluluğu bende..
Bu yaşımda annemden harçlık alacak da değilim. Karşımdakinden de aynısını bekliyorum.
E o zaman neyin sorumluluğundan bahsedilen?
Zaten kendi hayatımın sorumluluğu bende..
Bu yaşımda annemden harçlık alacak da değilim. Karşımdakinden de aynısını bekliyorum.
E o zaman neyin sorumluluğundan bahsedilen?
Cevap
0Cevap
İlişki sorumluluğu sevgi saygı güven sadakat değer vermek bağ böyle gider
Bunu sormaları çok saçma değil mi?
Bir de " Kızıma bakabilecek misin?" diye soruyorlar.
" Kızınızın eli ayağı tutuyor ben niye bakıyorum ki?" demiştim en son
boş ver sen kafanı yorma ya senlik bir şey yok
Nasıl yani?
Yani Demek istiyorki ben Kalbimi sana Veriyorum , Dengesiz ve Kararsız Olup Kalbimi kırma , İlişkide ciddi Ol adımlarin net Olsun , Kafamda soru işaretleri brakma kısacası Kadın Ciddi düşünüyor , Zaman Harcamak istemiyor
Bana bakabilecek misin dediği zaman ne istiyor?
" Yatalak felan da değilsin ne demek istediğini anlamadım" demiştim en son
Yok Öyle bakmak değil O , Yani Demek İstemişlerki Emanet edilecek insanmısın? Sonuçta Kadın Erkeğe Allahın emanetidir, , Kısacası Senin Hakkında Ciddi düşünüyor , Ha Tabi sen Bireysel Düşünüyorsan O Ayrı , Sana İtici gelmiş Ola bilir bu durum ama Karşı tarafıda anlamalısın Sağlam adımlar Atmak istiyor belliki Hata Yapmak istemiyor
Ben yıllarca bir doktordan eğitim aldım bireyselleşme üzerine hatta kendi hayatından örnek verdi : Ben serbest çalıştığım için benim kazancım eşimin yaklaşık 3 katı. her şey ortak demiş olsak ya da " Erkek kadına bakar" kafasında olsam eşimi ezmiş olurdum kavga çıkardı demişti
Eğitim Almışsın Ama Şunu bilki Bazen , Birine Saygı Göstermek Onu ezmektir ( maalesef Bu böyle , Her insan Farklıdır hayata Bakış açısı Sen Ona Bu yaştan sonra Bireyselliği Öğretemezsin , Demekki O Ve Onun ailesi Sahiplenici Erkeğe Önem veriyor. Seviyorsan Onu , Sadece Uygunlaş , Söyliceklerim bu kadardı Mutluluklar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sorduğun şey çok mantıklı aslında, kafa karıştırıcı bir ifade 🙃 “İlişkide sorumluluk” genelde maddi değil, duygusal ve davranışsal sorumluluğu anlatır. Yani sorun çıktığında kaçmamak, iletişim kurmak, net olmak, emek vermek, yanında durmak… “Ben buyum” deyip kenara çekilmemek. Çoğu kişi özgürlük ister ama hesap vermeyi değil 😌 Aslında sordukları şu: Zor zamanda da kalır mısın, yoksa keyfin kaçınca gider misin?
Arada nikah akdi olacak nereye gideyim? Ama git derse şaka olsa bile arkama dahi bakmam
Bu cümlende gurur ve sınır var 😌 Şaka bile olsa “git” diyorsa güveni zedeliyor. Nikah bağlar ama saygı tutar ❤️ Gideni değil, güven vereni seçersin.