
Belli ederim açıkça.
Siz güzel güzel görüşler yazın gidiyorum gelince okurum tişikkirler djndb

Belli ederim açıkça.
Siz güzel güzel görüşler yazın gidiyorum gelince okurum tişikkirler djndb
O kişinin içinden gelip ilgi göstermesi daha iyi, yoksa yapmacık olurdu
Doğru içinden gelmiyorsa olmaz zaten hak verdim
Sizde ilgi istemeyin
İstemem sadece belli ederim ama belli etmeme rağmen ilgi göstermiyorsa sürekli bana ilgi ver diye rahatsız etmem beklemem hiçbir şey
Aslında seni gerçekten seven birisiyle olursan, böyle şeylere ihtiyacın olmayacak
Öyle tabii şu an hayatımda kimse yok yani genel konuştum sadece
En güzeli, herkesin bir ihtiyaç için ilişki yaptığı bu dönemde en güzeli yalnız olmak
Yanlış kişiyle olmaktansa yalnızlık iyidir her zaman :)
Tabiki de, doğru kişi de olmayacağına göre ebedi yalnızlık 🤣🤣
Ya ümidim var ama neden öyle dedin şimdi 😅
O yaşlarda bende ümitliydim sonra anlıyorsun ki herkes aynı , farklı birisi olmayacak 😁
Haha hayır olacak hayatımın aşkını bulurum 😌
Bende böyle bulucam diyordum, şu an 24 yaşındaki halimi sende görüyorum gjjcjj
Sen bulamamışsındır 24 olunca bulurum ben djjdhd
24 yaşında değil misin zaten sen🤣
Hayır 23 yaşındayım 5 ay kaldı 24'e. Daha çok var yani djbd
Senin yaş gruplarında ki erkekler daha problemli hjghj
Sağ ol ya sen böyle söyleyince içime su serpildi jfdfjd
Doğruları duymak acıtır ammaaa
Sonrası yok sjjsjsj
Haha banane tamamla cümleni djbd
Bulursun illa ki bir civan delikanlı, tabi seveceğin kişiyi kendin seç ordan burdan yazanlarla vakit kaybetme
Teşekkür ederim ✨
Rica ederim, buldun kişilerin konuşmalarından bir kaç satır eklersin ileri de karakter analizi yaparız🥳
Aa anlıyo musun o işlerden jdbd beni anlatsana bana djnd
Seni tanımıyorum neyini anlatayım kedkkdkd
Ee birkaç satırla anlayacaksan beni de anlarsın diye düşündüm yanlış mı düşünmüşüm djndb
Erkek olduğum için erkeklerin konuşmalarından anlayabiliyorum, kadınları anlayabilseydim bu yaşım da yalnız olmazdım diye düşünüyorum djjdjd
Haha cidden çok açıklayıcı oldu aydınlandım djbdhdb timam olursa sorarım sana aklımda 😌
Tabiki, istediğin zaman sorup fikir alabilirsin, yeterince tecrübem oldu az çok anlayabiliyoruz kimin ne olduğunu, Moonlight hanım
Teşekkür ederim Kaan bey..
Rica ederim
🫶🏻🫶🏻🫶🏻
Ben artık gizli tutmuyorum, hislerimi içime atınca hep yanlış anlaşıldım 🙃
Tabii “gel bana ilgi göster” diye de bağırmıyorum, davranışlarımla belli ediyorum; daha çok sohbet, daha sıcak bir dil, ufak yoklamalar gibi 💬✨
Netlik insanı rahatlatıyor, karşındakine de dürüst bir alan bırakıyor bence 🌿
Cevap
4Cevap
ilgi beklemem
İlgi beklemem. Ama ilgiye boğarım
Söylerim
Belli ederim.
Belli ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar