Of çok kötü oldum ne yapmalıyım (uzun biraz) ?

Annemin bir iş arkadaşı var çok yakınlar çocuk genç 23 yaşında annem 38 2. oğlum falan der hep ama az önce gördüğüm manzara beni benden aldı :( yılmaz abi her geldiğinde annemle ikisi mutfağa geçerlerdi konuşmak için hiç içimde kötü bir niyet yoktu hiçbir zaman ama bugün anladım, su içmek için mutfağa girecektim kapıyı zorladım kilitli :( anne su icicem dedim ses falan yok sonra kemer sesleri geldi anne falan dedim ses yok sonra sen git ben getiririm dedi ve ben odaya geçtim. Resmen kilosu yoktu tayt olduğu için anladım çok belliydi ve kendimi çok kötü hissediyorum :( annem ve babam ayrı tek çocuğum ooof :(
Of çok kötü oldum ne yapmalıyım (uzun biraz) ?
Cevapla