Sizce yaptığım şey gerçekten kötü müydü, abartıyor muyum 🤔?

Güncellemeler
4 ay
Eski erkek arkadaşıma büyü yaptırdım suanda birlikteyiz ama içimde kötü bir his var iyicilerliyoruz eskisinden daha iyi oldu ama ben ondan sıkılırsam ya da bu gazla ilgisi yüzünden sıkılırsam kafamda sürekli bu soru var
Sizce yaptığım şey gerçekten kötü müydü, abartıyor muyum 🤔?
Cevapla