Yeni kişilerle tanışmaya çalışmak size de yorucu geliyor mu?

Sıfırdan onu tanımaya çalışmak, kendimi tanıtmaya çalışmak, yanlış anlaşılmaları düzeltmeye çalışmak, bazı konularda zıtlaşıp ortak noktada buluşmaya çalışmak ve günün sonunda bunların hepsinin çöp olup da başka bir kişi ile aynı süreci tekrar yaşama ihtimalinin olması bana oldukça yorucu geliyor artık. Yeni biriyle tanışmaya motivasyonum kalmadı.

Yeni kişilerle tanışmaya çalışmak size de yorucu geliyor mu?
Cevapla