Bazı insanlar yetkisini ciddiye alır, bazıları da kendini fazla ciddiye alır. Sizce aradaki fark nasıl anlaşılır?

Bazı insanlar yetkisini ciddiye alır, bazıları da kendini fazla ciddiye alır. Sizce aradaki fark nasıl anlaşılır?

Gerçek gücü olanın bunu ispatlama ihtiyacı yoktur.

Bazı insanlar yetkisini ciddiye alır, bazıları da kendini fazla ciddiye alır. Sizce aradaki fark nasıl anlaşılır?
Cevapla