Durustlukle acimasiz olmak arasindaki farki biliyor musunuz?

bazen ASIRI durust olmak istiyorum, haddim olmayan seyleri soylemek istiyorum bazi insanlara karsi 😁 bunlari soylemem halinde durust degil acimasiz olacagimi da biliyorum.

sonra diyorum ki sus gg, acimasiz olma. keske olsam ama o kadar cok hicbir sey bilmeyen s*lak var ki cevremde. neyse, sabir sabir sabir 🤲🏻

Durustlukle acimasiz olmak arasindaki farki biliyor musunuz?
Cevapla