Mütevazilik tabiki her insanda olması gereken bir şey. Fakat günümüzde çölde bir yerde. Hatta öyle bir halki mütevazi olanlar aşağlanıyor dalga geçiliyor. Hz Ömer derki bir devlet adamı halktan biri olmalı halk ne yerse ne içerse onu yemeli onu içmeli. Birde şimdikilere bak. Ama bu dünya bitince o mütevazi insanlar kaznacak buda bir gerçek.
Kesinlikle herkese tevazu sunulmamalı, birtakım karaktersiz tipler mütevazı insanı özellikle ezmekten zevk alıyorlar, bunlar kesinlikle psikopat ruh hastası. Bunlara iyilik yaramıyor cidden. Akıllı bir insan doğru yerde, doğru insanların karşısında mütevazı olmalı, net.. 🍀🍀🧚🧚
Efendi Saygılı Mütevazı Hoşgörü Her zaman Kazandırır Güzel konuşan insanı toplum daha çok sever ama Kaba saba Herkese hakaretli gözden düşülür ve çok çirkin olur zaten
genelde kaybettiriyor.. hatta seni aptal olarak görüyorlar mütevazi olunca kullanılmaya açık
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
X kuşağında işe yarar eski zamanlarda yaşamak isteyen kişilerde işe yarar. Zaman iletişim bilgi hıza bakıyor. X kuşağı alışmış büyüğün zorbalığına ne dense alınıyorlar. X kuşağına mütevazi olmazsanız yüzsüz görünürsünüz. Bu yüzden anne babamın yanında rol yapıyorum.
Mütevazılık kişiye saygınlıkta katkıda bulunur diye düşünüyorum karşılıklı mütevazılık iki taraf arasındaki ilişkiyi daha da güçlendirir.. diye düşünüyorum 🙂
Ben havalı olmadığın için saygıdeğer hanımefendiler benden tiksiniyorlar. 😊 Sanırım mütevazılık kaybettiriyor. 😊 Olsun önemli olan yarışmaktı zaten... 😊
Ben bu konuda biraz mütevaziliği abarttım ya da karşımdaki insanlar doğru değildi bunu çok kullanarak beni küçük gördüler artık vazgeçmek istiyorum bu huyumdan 😭