İnsan en çok hangi özelliğiyle kendine ihanet eder; susarak mı, fazla konuşarak mı?

Bazen insan aynaya baktığında gördüğü yüzle içindeki kişi aynı gelmez. Dışarıya güçlü, sakin ya da umursamaz bir hâl gösterirken içerde bambaşka bir mücadele sürüyor olabilir. Hepimiz bir yerde kendimizi korumayı öğreniyoruz ama o koruma bazen gerçek karakterimizi de saklıyor. Peki sen en çok hangi anında gerçekten kendin oluyorsun; kimse bakmazken mi, yoksa herkes izlerken mi?
İnsan en çok hangi özelliğiyle kendine ihanet eder; susarak mı, fazla konuşarak mı?
İnsan en çok hangi özelliğiyle kendine ihanet eder; susarak mı, fazla konuşarak mı?
Cevapla