İnsan en çok sessiz kaldığında mı güçlüdür yoksa duygularını açıkça gösterdiğinde mi?

Bazı insanlar sessiz kalarak savaşır, içindekini kimseye belli etmez. Diğerleri ise duygularını gizlemeden yaşar, ne hissediyorsa onu gösterir. Biri acısını içinde taşırken, diğeri kalbini açık eder. İkisi de cesaret ister aslında; biri kendini korur, diğeri savunmasız kalmayı göze alır.

Sence gerçek güç, duygularını bastırmakta mı yoksa onları cesurca yaşamakta mı?

İnsan en çok sessiz kaldığında mı güçlüdür yoksa duygularını açıkça gösterdiğinde mi?
İnsan en çok sessiz kaldığında mı güçlüdür yoksa duygularını açıkça gösterdiğinde mi?
Cevapla