Kırıldığında susmak asalet mi, yoksa korkaklık mı?

Bazen kırıldığında konuşmazsın, çünkü anlatmaya değmez dersin ya da karşındakinin anlamayacağını bilirsin. İçine atarsın, dışarıdan güçlü görünürsün ama içten içe çürürsün. Peki, sessiz kalmak gerçekten bir erdem mi, yoksa duygularını koruyamamanın çaresizliği mi?
Kırıldığında susmak asalet mi, yoksa korkaklık mı?
Kırıldığında susmak asalet mi, yoksa korkaklık mı?
Cevapla