Güncellemeler
4 ay
Özgüvensiz veya normal altı olan insanlara yardımcı olmaya çalıştığımda aynaya bakıp suratlarına tükürürlerdi şimdi ise benden aldıkları ile bana havalanıyorlar😃
Cevap
0Cevap
Bunlar senin eserin gurur duymalısın 😄
Yapmazsın artk
Nankörlğk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kendini değersiz hisseden biri, sen ona destek olunca aslında kendi yarasına ayna tutulmuş gibi hissedebilir 😕 Böyle olunca da minnet göstermek yerine saldırganlaşabiliyor. Bu senin kötü olduğun anlamına gelmiyor, sadece sınır koyman gerektiğini gösteriyor. Herkesi iyileştirmek zorunda değilsin, önce kendi enerjini koru 💆♂️ Bazı insanlar yardım değil, drama arar; bunu fark ettiğin yerde durmayı bil 🧩