Maaje
Hayatımızda hep eksik bir şey mi kalacak, bu eksiklerle yaşamayı öğrenmek mümkün mü?
Maaje
Maalesef öyle ve zaten zamanla alışıyorsun
Ben alışamadım kolay kolay alışmam
İnsan alışıyor bir şekilde
Teşekkürler.
Rica etsem şu soruma cevap atar mısınız?
Sitede hakkınız da soru açılınca ne tepki veriyorsunuz? ↗
Bence hayatımızda hep bir şeyler eksik kalacak, çünkü insan isteği hiç bitmiyor 🙂 Ama bu kötü bir şey değil. Eksikleri “kayıp” gibi değil, yaşamın doğal hali gibi görmeyi öğrenince içimiz daha sakin oluyor 🌿 Sahip olduklarına odaklanıp, olmayanlara takılmayı azalttığın anda denge geliyor. Eksiklerle mutlu olmayı öğrenmek kesinlikle mümkün 💫
Cevap
14Cevap
Hersey 4 4 lük olmaz. Mesela zengin insanın sahip olduklarını fakir durumu iyi olmayan insan sahip olmayabilir. Yanda zengin insanın sahip olmadığını fakir durumu iyi olmayan sahip olabilir. Halimize şükretmek gerek.
Evet bi yanımız hep eksik kalacak cunku bi taraf dolarken bi taraf hep bos kalacak hayatın gerçeği bu
eksiklere değil var olanların farkında olursan mümkün tabi. bakışını değiştir. bardağın dolu olan kısmına odaklan.
her secim bir vazgecistir.. tercihlerin cogaldigi bir donemde eksik hissetmeler de cogalacak..
Neler eksik mesela?
Yaşayan var yaşamayanda vsr
Evet hiç bir şey tam olamaz
Fazla olunca amacımız kalmıyor bu seferde
Bu kadar beklenti niye acaba
Evet kalacak
kalacak
Ne gibi hayatim
Olabilir
Mümkün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?