Bana haksızlık yapmaya kalkan herkesi yerin dibine sokmak istiyorum ne yapabilirim?

Önceden çok iyi niyetli ve empatik olduğum için ezmeye çalışıyorlardı şimdi de yılların verdiği pasifliğe iyi niyetimin sömürülmesine karşı öfkem var bunu telafi etmek için de geçimsiz biri oldum. İnsanlara karşı aşırı düşmanlık var içimde herkes bencil haksız olan bile kendinden taviz vermiyor bana yapılamaz ama ben yapabilirim kafasında insanlar hep. Biri bana bir haksızlık yapsa kavga edesim dövmeye kalkasım var o gücü kendimde buluyorum o kadar sinirliyim ki karakolluk olma derdi var işte. Ne yapabilirim

Bana haksızlık yapmaya kalkan herkesi yerin dibine sokmak istiyorum ne yapabilirim?
Cevapla