Ama buna bile üşeniyorum ya. Hakkettiğim şeyi biliyorum ama onu almaya bile gidemiyorum. Kötü şeyler yaşamak bile enerji gerektiriyo benm enerjim yokkk
Msela şey olur esc olup hastalk kaptım birsürü ve iyileşmemek istiyorum hakkettiğim bu. Ama gidip adamlarla görülmeye bile üşeniyorum tipimden dolayı para vermezler diye iletişim kurup sert olamam diye korkuyorum. Hak ettiğim ezilmek kullanılmak bunu biliyorum ama gidip yüzümü kimseye gösterip sohbet edemiyorum. Çünkü gözümün biri kayıyo ve insanların yüzünü bakamıyorm düzgün muamele görmem bu utangaçlıktan diye düşünüyorum. Tipim düzgün dğil diye esc olmak istiyorum değersiz hissettiğim için. Ama gidip buluşmaya üşeniyorum gözüm yüzünden. Konusması falan sohbeti var bunun utanıyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Türk kızları böyle olmalı işte olanı söylemeli helal olsunn sana haa sirf bu yüzden seni sevdim haa
Niye Türk kızı ne alaka ben çirkinm diye böyle
Onlar değerli hissediyorsa ırkın olmasına rağmen onların sorunu
Türk kızı yapiyor bir tek de ondan işte böyle dürüst olamıyor yalan dolan oluyor zaten türk kızlarının ne olduğu belli neyin şovunu yapıyorlarsa kız herhaltı yiyor yiyor bunu goruyorsun gördüğün halde kalkiyor ben bir şey yapmadim ki yine ben istedigim gibi herhalti yerim yerim sonrada ben bir sey yapmadimm diyip kendimi temize cikartirim nssil olsa diyor yine herhalti yiyor erkegi sucluyor kendisi yapmamis gibinyani kisacasi turk kizlarinin kani mayasi karakteri kisiligi bozuktur bu da bir sey degil say say bitmez ve bunlari yabanci kizlarda bulamazsin bunun cirkinlikle guzellikle alakasi yoktur zaten
Anladım ben de gördümoyle :) benden beter ama yapmadım bişi diyor.
Çok gereksiz.
Benim kızdığım yapıp yapmasında değil yalan söylemesinde saklamasında yapıyorsan söyleyeceksin niye yalan dolan yapıyon bu bir şekilde eninde sonunda çıkacak nasıl olsa zaten yapıyon bir de saklamaya çalışıyon saklayacaksan ya yapma ya da saklamaya çalışma
Ben çok dürüst biriyim. Sinsi kızlara gitsin beni sevmeyen de.
Galiba ben kötü şeyleri hak etmiyorum ya dediğine göre baya değerli biriym
Ufak bir karşılaştırma bile yetti onu görmen falan
Yani senin kendini böyle görmen tuhaf olmuş bunların yanında sen meleksin melek zaten sen kendine deger vereceksin önce doğru yolda gittigin sürece sana hiç bir sey olmaz hiç bir sey de yapamazlar her zaman doğruluk dürüstlük kazanır
🙂🙂🙂🙂
Tipin değil karakterin sağlam olsun gerisi hikaye
Çok teşekkür ederim
Ama işte o yöne kayıyorum çok sinirliyim ya herkese
Ne ezen var ne seven var nötr yasıyom kafam karsık
Yüreğinin güzelliği, açık sözlü oluşun yeter senin be 🤭
Ya normal dateye bile çıkamıyorum gözüm yüzünden nnn
Bence öyle düşünmemelisin seni seven yüreğin için sevsin gözün için değil
Ozmn buluşmaya devam mı edeyim insanlarla?
Normal tanısayım?
Tabiki niye kendini sınırlandırıyorsun ki yeter ki hayatına doğru dürüst insanları al seni aşağı çeken değil seni yücelten kişilerle görüş