Tanrıya inanmadığım günden beri daha özgür ve ruhum açık hissediyorum neden?

Epeydir araştırıyodum düşünüyodum ve artık tam ateist oldum olmadığından eminim tabi kendimce öyle çok mutlu ve huzurlu hissediyorum

Tanrıya inanmadığım günden beri daha özgür ve ruhum açık hissediyorum neden?
Cevapla