Kalbini kıran mı seni daha çok değiştirir, yoksa sana değer veren mi seni gerçekten büyütür?

Hayatımıza giren insanlar bizi ya inciterek ya da değer vererek değiştirir. Kimi kalbimizi kırarak daha temkinli olmamıza sebep olur, kimi ise içimizi güçlendirip kendimizi daha kıymetli hissettirir. Aslında büyürken taşıdığımız izlerin çoğu, kimlerin hayatımızda nasıl durduğuyla ilgilidir. Bizi sertleştiren mi daha çok iz bırakır, yoksa içimizi besleyen mi? Sizce insanı gerçekten büyüten şey, kalbini kıranlar mı yoksa değer verenler mi?
Kalbini kıran mı seni daha çok değiştirir, yoksa sana değer veren mi seni gerçekten büyütür?
Kalbini kıran mı seni daha çok değiştirir, yoksa sana değer veren mi seni gerçekten büyütür?
Cevapla