Sizce birini gerçekten tanımak için ne kadar süre geçmesi gerekiyor? 3 ay mı, 1 yıl mı, yoksa bir ömür mü?

Bence bir insanı tanımak için zamana gerek yoktur diye düşünüyorum Çünkü insanlar 40-50 yıllık eşine bir de tanıyamıyor Bir insan kendi karakteriyle kendi kişiliği ile kendisini bir günde bile tanıtır diye düşünüyorum
Sizce birini gerçekten tanımak için ne kadar süre geçmesi gerekiyor? 3 ay mı, 1 yıl mı, yoksa bir ömür mü?
Cevapla