İnsan en çok ne zaman yorulur: Mücadele ederken mi, vazgeçerken mi?

Hayatta bazen savaşmak yorar, bazen de bırakmak. Mücadele ederken insan enerjisini tüketir ama vazgeçtiğinde de içinde bir boşluk kalır. Peki asıl yoran hangisi? Sürekli çabalamak mı, yoksa artık uğraşmamayı kabul etmek mi? Sizce insanı daha çok yıpratan şey direnmek mi, vazgeçmek mi?
İnsan en çok ne zaman yorulur: Mücadele ederken mi, vazgeçerken mi?
Güncellemeler
4 ay
Mücadele etmek amaç varsa yormaz insanı bence ama başarısız olup vazgeçmek yorar bizi.
İnsan en çok ne zaman yorulur: Mücadele ederken mi, vazgeçerken mi?
Cevapla