Çok fevri bir insanım, tepkilerimi en uçlarda yaşıyorum. Zararı nedir?

Benim için ya ak ya kara, kararlarım nettir ve hızlıdır. Dinim ve ülkem dışında her şeyden vazgeçebilirim damarıma basıldığında. Zararı ne bunun bana?

Çok fevri bir insanım, tepkilerimi en uçlarda yaşıyorum. Zararı nedir?
Cevapla