İstedim, hem de çok 😅 Özellikle ilişkilerde “şurası düzelirse harika olacak” diye diye kendimi yordum. Sonra fark ettim ki biri ancak kendi isterse değişiyor. Senin istemen yetmiyor. 🧠💔 Sen sınırlarını koyup neye razı olduğuna karar veriyorsun, gerisi onun sorumluluğu. Zorlaya zorlaya değişen her şey bir gün geri patlıyor 🚫✨
En İyi Cevaplar