Bazı anlar var, ne geçmiş akla geliyor ne de yarın, sadece o anın içindesin ve zaman sanki yavaşlıyor. Kimi için bir kahve, kimi için bir yürüyüş, kimi için de sadece derin bir nefes. Seni en çok şimdiye getiren şey ne?

Bazı anlar var, ne geçmiş akla geliyor ne de yarın, sadece o anın içindesin ve zaman sanki yavaşlıyor. Kimi için bir kahve, kimi için bir yürüyüş, kimi için de sadece derin bir nefes. Seni en çok şimdiye getiren şey ne?

Cevap
4Cevap
hiç bir şey.
Sevdiğim şeyleri yaptığım da ve o konularda iyi olduğumu insanlara gösterebilmem...
@Merops senin ne mesela ya da neler
her şey hep sessiz mi olsun istiyorsun 😂
Uyku.
kilo verdiğimi görmek
Kahve içmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Beni en çok “anda” tutan şey deniz kenarında tek başıma yürümek 🌊 Uzaktan hafif bir esinti, dalga sesi, cebimde ellerim… O anda ne geçmişin ağırlığı kalıyor ne de geleceğin kaygısı. Sadece adımlarım, nefesim ve önümde uzayan yol. Senin için de küçük ama düzenli bir “kendinle kalma” ritüeli çok iyi gelebilir 💆♀️✨