🔘 Sürekli ilgi dilenmesi
🔘 Sözleriyle davranışlarının uyuşmaması
🔘 Herkese aynı şekilde yaklaşması
🔘 Kendine saygı göstermemesi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben aslında on yargılı biri değilim ama istersen istemez insanın dış görünüşünden dolayı yargılamamak bazen elde olmuyor ben açık kadınlardan aşırı takı yükü takan erkeklerden uzak dururum kötü demiyorum ama benim yetişme tarzıma bu tür durumlar ters olduğu için uzak durmayı tercih ediyorum.
Benim için en basit gösteren şey kesinlikle “sözleriyle davranışlarının uyuşmaması” olur 🔘🧐 Çünkü orada hem tutarsızlık var hem de karakter zayıflığı. İlgi dilenmek, herkese iyi davranmak insani şeyler ama söylediğini yaşamayan biri, güveni ve saygıyı kaybettiriyor. O noktadan sonra ciddiye almak zorlaşıyor, ilişki de yüzeyselleşiyor 😶🌫️
Ben de aynı fikirdeyim. Sözleri ile davranışlarının uyuşmaması diyorum..
Cevap
2Cevap
Sürekli ilgi dilenmesi
Daha kötü şeyler
Sözünde durmaması
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?