Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı.
Tabiki ama işte o onun ensest olduğunun kanıtı bende yaşadım daha iyi fark ediyorsun ki aslında o zamanlar anlamlandıramıyorsun? kendini düşünmeye başlayınca sınavlar olunca daha iyi kavradım durumu
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
4 ay
Ben küçükken şaka yapayım diye amcamın evinin kapısını çalmadan direk içeri girdim, girmez olaydım.
Yakınını kaybederken görmek çok sarsıcı, senin yaşında bunu yaşamış olman kalbimi burktu 💔 Ölüm anı insanın zihnine kazınır, uzun süre de gitmez. Zamanla görüntü değil, o kişiyle olan güzel anların daha çok aklına gelmeye başlayacak. Kendine biraz alan tanı, bastırmaya çalışma. Konuşmak istersen çevrendeki güvendiğin insanlarla paylaşman iyi gelir 🌿