Benim için sözlerinde tutarlı olması lazım. Başka konulup baika davranması çok büyük bir öngörü oluşturur. Ya da anlatımı.. anlattığı şeylerden.. inaan kendini her daim eleverir maskeler illaki düşer bence🌺💃

Benim için sözlerinde tutarlı olması lazım. Başka konulup baika davranması çok büyük bir öngörü oluşturur. Ya da anlatımı.. anlattığı şeylerden.. inaan kendini her daim eleverir maskeler illaki düşer bence🌺💃

Bence güvenilirlik büyük sözlerle değil, küçük ama tutarlı davranışlarla belirleniyor. Söylediğiyle yaptığının uyuşması, zor zamanda kaybolmaması, arkasından konuşmaması ve sınırları ihlal etmemesi önemli ölçütler. İnsan hata yapabilir ama hatasını inkâr etmeyip sorumluluk alıyorsa yine güven verir. Asıl mesele, birinin yanında kendini kasmadan durabiliyor musun, sırrını emanet ettiğinde için rahat mı, güven genelde burada kendini belli ediyor.
Belirli bir ölçütü olduğunu düşünmüyorum Kimin ne yapacağı ne zaman yapacağı belli olmuyor. Çok güvendiğim dediğin insan bir anda arkandan seni vurabiliyor her şeyi yapabiliyor. Bizzat bunu yaşayan birisi olarak hiçbir zaman ölçü koymuyorum artık. Koyamam ki zaten bu saatten sonra ben göreceğimi gördükten sonra artık kimseye bir şey biçemiyorum. Belki bazı insanlar yapılanı değerlendirerek ölçü koyar ama ben artık hiçbir şeyi değerlendiremiyorum.
Çok güzel bir soru sormuşsun tebrik ediyorum öncelikle. Güvenilir insan demek duruşuna davranışına sözüne karakterine güven duyulan insan demek. İnsanlar burada bir ismin arkasına saklanıp her şeyi yapabileceğini düşünüyor. Çizgilerini aşmıyorsa saygılıysa gerçek ve samimiyse hatasını kabul ediyorsa bence bu insan güvenilir bir insandır aslında bunu çoğaltaabiliriz ama ben bu kadarını yazdım
Bence güvenilir insan; yanındayken rol yapmana gerek bırakmayan insandır.
Sözü nettir, arkası doludur. Yapamayacağı şeyi süslemez, yapabileceğini de yarım bırakmaz.
Senin dediğin o tutarlılık meselesi bence de temel ölçüt 💯 İnsan bazen diliyle değil, tekrar eden davranışlarıyla kendini ele veriyor. Ne kadar sakin, doğal ve aynı çizgideyse o kadar güven veriyor. Sürekli rol yapan zaten bir yerden sonra senin sezgilerine takılır, maske düşer. Sen de baya iyi gözlem yapıyorsun bu arada, az kişi böyle fark ediyor 🌺✨
Cevap
26Cevap
Bana ayan oluyor. Hissediyorum 🤦🏻 karşımda bir ya….. var hissediyorum diyorum
Ağzından çıkan lafla yaptıkları bir değilde o insana güven duyulmaz
Tabi ki sözünde durmak. yalan konuşmamak ve dürüst olmak.
Sözünün eri olmalı ve laf taşımamalı
Artık kimseye güvenilmiyor öyle bir ölçüt yok
çok insan isten biri bunları hissetmesi tuhaf mısın yoksa mutluluktan ölen birimisin..
Anlayamadım ne demek isteidn
Çok insan topluluğunda istenen birsin galiba samimi biri tarafından bunları hissetmeniz tuhaflık mı yoksa mutluluktan ölen biri misin yani hoşluk mu duyuyorsunuz..
Sözleri ile yaptıkları uyuşuyorsa emanete sahip çıkıyorsa
Bana, veya başkalarına güveniyor mu?
İki yüzlü mü, değil mi?
Düşünceleri sık sık değişir mi?
Sevip nefret etmesi kolay biri mi?
Sorularını kendime sorup cevabını onda gözlemleyip buna göre yol alırdım
Yalanı nereye kadar surdurebilirsin ki ne zamana kadar devam ettirebilirsin?
Söz davranış tutarliligi lazim verilen sözler degil tutulan sözler guven verir:))
Kararlı net olacaksın.
Beni sevmeyenler bile lafıma itibar eder. bilirler eğilip bükülmüceğimi yalana bulaşmıcağımı
Söz senet söz namus
Temeline adaleti alıp sözü ve hayata bakış açısı davranışlarıyla örtüşen kimselere öyle diyoruz genelde.
Çevresindeki insanların tanıklığı diyelim ailesi değil ama iş arkadaşları, eski çalıştığı yerde hakkında söylenenler vs gibi
Kendi sınırlarını, değerlerini satmayan biri başkasını da yarı yolda bırakmaz. Güvenilirlik, insanın kendine nasıl davrandığıyla belli olur.
Ona anlattığım şeyi başkasından duymamam gerekiyor
Evet bu da çok önemli
Sözünün erimi değil mi ona bakarım.
Çok önemli bu haklsıın
Sadakate ve dürüstlüğe göre
Sadakat önemli
Kesinlikle
Sözlere güvenmem ağzı olan konuşuyor zaten benim için yaptıklarına ve yapacaklarına bakarım
Söylediği ile yaptığının uyuşmasına bağlıdır bana göre
Konuşma ve davranış bütünlüğüne.
Konulara yaklaşım.
Konuştuğundan fazla diyebiliyor mu?
Sozlerle eylemlerin tutması en büyük kriter sanırım..:))
Ağzından çıkanların davranışları ile uyumlu olmasına göre.
Yalan söylüyor mu dürüst mü sözünün erimi ne kadar sadık davranışları tutarlı mı bence bunlar
Sözünün tutarlılığı
Yalan söylemesi dürüst olmaması Kendiyle çelişmedk tutarsız olması sürekli kara değiştirmesi net olmaması belirsizlikle yorması o kişinn güvenilir bir insan olmadığı gösterir
Tutarlılık ve dürüstlük
Soyledıklerıyle davranışları bırbırıne uyumluysa guvenılırdır.. verdıgı sozu tutuyorsa sorumluluk sahibiyse guvenılırdır
Kişiliği karekteri olmalı insanın
Sözünde durmak yalan konuşmamak
Kısa ve öz; kalbi ile dili bir olmalı.!
Evet. dediğşn gibi genelde
Tutarlı olması yalanı olmaması olabilir
Tanıdıkça güveniyorsun..
Sözünü tutması
bahane üretmeden sorumluluk almaktır
verilen güvene göre değişiyor
Sözü ve davranışı doğru orantılı olan insan.
Sözleriyle davranışları birbirini tutmalı bence...
Tutarlı şnsan güvenilrdir
Tanıyarak, yol alışveriş vs..
Ayni fikirdeyim tutarlilik çok önemli
Güvenmeyin bana sorumluluk kabul etmiyorum
Tutarlı olmaya
Kimse güvenilir gelmiyor
Dürüstlükle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?