Ruhların şeffafça buluştuğu bir alemde kötülük ve maske diye bir şey olur mu?

İyi akşamlaaaarrr 🧚‍♀️

hadi bugün biraz zihnimizi zorlayalım zaten uzun zamandır zorlamıyorum sizi ehehe

Şimdi ruhların bağlarını konuşuyoruz, onların birbirine dokunmasını. İnsanı insana bağlayan şeyin bir bağ olduğunu bu bağın ruhlardan kalplerden yani görünmeyen bir şeyden geçtiğini söylüyoruz. Ruh eşimiz gibi şeylerden bahsediyoruz.

Bu aslında modern anlamda bedenimizin bir maske olduğu anlamına geliyor bence. Yani tamamen ruhlar ortak bir yerde buluşsa, maskesiz, gizlenmeden bir şeylerin arkasında gerçekten kötülük görmek mümkün olabilir miydi?

Yani herkes herkesi en şeffaf hali ile tanıyor. İçindeki niyeti, korkuları, arzuları yaraları.. Hepsini görüyoruz farz edin.

Böyle bir ortamda insanlar birbirine kötülük yapabilir mi gerçekten?

Herkes içimizi görüyorken peki biz hala kendimizden kaçmak ister miydik?

insanlar
insanlar
Ruhların şeffafça buluştuğu bir alemde kötülük ve maske diye bir şey olur mu?
Cevapla