İyi akşamlaaaarrr 🧚♀️
hadi bugün biraz zihnimizi zorlayalım zaten uzun zamandır zorlamıyorum sizi ehehe
Şimdi ruhların bağlarını konuşuyoruz, onların birbirine dokunmasını. İnsanı insana bağlayan şeyin bir bağ olduğunu bu bağın ruhlardan kalplerden yani görünmeyen bir şeyden geçtiğini söylüyoruz. Ruh eşimiz gibi şeylerden bahsediyoruz.
Bu aslında modern anlamda bedenimizin bir maske olduğu anlamına geliyor bence. Yani tamamen ruhlar ortak bir yerde buluşsa, maskesiz, gizlenmeden bir şeylerin arkasında gerçekten kötülük görmek mümkün olabilir miydi?
Yani herkes herkesi en şeffaf hali ile tanıyor. İçindeki niyeti, korkuları, arzuları yaraları.. Hepsini görüyoruz farz edin.
Böyle bir ortamda insanlar birbirine kötülük yapabilir mi gerçekten?
Herkes içimizi görüyorken peki biz hala kendimizden kaçmak ister miydik?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer