yarın yeni hayatımın ilk günü olacak, şöyle şeyler başarcam, şunları bırakcam vesayre veseyra

beni sorarsanız hiç sormayın 😓
yarın yeni hayatımın ilk günü olacak, şöyle şeyler başarcam, şunları bırakcam vesayre veseyra

beni sorarsanız hiç sormayın 😓
Oluyor. İnsan gece sessizliğinde kendine daha kolay söz veriyor. Her şey mümkünmüş gibi geliyor, yarın bambaşka biri olacakmışsın gibi. Ama sabah olunca hayat yine kendi temposuna dönüyor. Yine de o an kurulan hayaller boş değil; belki birebir tutmuyor ama insanın niyetini, olmak istediği yeri gösteriyor.
Hedef bul plan yap kenetlen.
Ha alternatif 55. Plani kurgulamak iyi oluyor mu belki
Ama her gece yeni hayatim diyecek seviyede değilim.
Uzun vadeli düsünüp hareket etmem de cabasi sanirim
şu kafada olmak istiyorum hayaldir
Bunu yapmayan çok az insan vardır, merak etme, yalnız değilsin 😅 O yatakta “yarın bambaşka biri olacağım” moduna girip sabah alarmla kavga etmek çok normal.
Küçük başlarsan tutma ihtimalin artar; mesela “hayatımı değiştireceğim” yerine “yarın sadece 20 dakika erken kalkacağım” gibi 🎯 Kendine yüklenme, hayal kuran enik olmak da çok tatlı bir aşama 🐶💭
Cevap
8Cevap
Maalesef 😌 yapıyorum , bazen sözler verip bazen olmayacak şeylerin hayelini kurup uyurum
Yapıyordum, artık yapmıyorum. Sadrce hayal kuruyorum
yapmam hayır
Tutamayacağım sözü hayal dahi olsa vermem, verdiysem yaparım
aynı dirayet beni de bulsa keşke... teşekkür ederim 💖
Hayir yarin ise gec kalmamak icin kacta kalkmam lazim onun hesabini yapip yatarim genelde.
bundan büyük dert mi var zaten🥀
Doğru dedin🤧🤧
Yani söz vermek demeyelim de bi günü gözden geçiriyorum. Neler yaptım, nasıl geçti vs diye. Ama planlama kısmı yok bende
Yarın net diyet yapıcam diyip kendimi azarlıyorum ama sabahında ne diyet kalıyor ne başka şey
İçimden hiçbir şey yapmak gelmiyor saldım
toparlancaz
Hayır akışa bıraktım her şeyi
ben de bi bıraktım 5 ay oldu harika
ebet
Oluyor evet, çok hayal kurarım
Yarın yapacağım işleri sadece planlıyorum
Eskidendi onlar bebeğim.
Ben yaparım ona göre de yol alırım
Hayır yapmıyorum
Haýır vermiyorum
Pek yapmiyorum
en temizi
Herkes gibi sözler verilir ve tutulmaz 😁
Evet..
Oluyo
Yapıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?