Çok duygusal birim galiba kadınsal olarak yanlış yaptığım hani duygusal old için fazla saçma ne yapmalıyım?

Duygusal olmak iyi değil takıntı yapıyor romantik hayal kurup sonra hepsi yerle bir oluyor hayal kalıyor üzülüyon
Çok duygusal birim galiba kadınsal olarak yanlış yaptığım hani duygusal old için fazla saçma ne yapmalıyım?
Cevapla