Sürekli karşıt görüş savunup tartışma çıkarma isteği neden olur, psikolojik sebebi ne olabilir?

Neden yapıyorum bilmiyorum ama her şeyde nedense karşıt görüş oluşturuyorum iş yerinde haksızlığa gelemiyorum Ve savunduğum fikir kendim için bile ne kadar saçma, ne kadar hatalı olsa bile sırf zevkine savunmaya devam ediyorum. İçimde saçma bir şekilde deli bir tartışma güdüsü var gibi. Herhangi bir tartışma olabilecek konu gördüğümde ortaya lap diye atlayıp çakıyorum karşıt fikri. Garip bir hazzı var, henüz sebebini çözemedim. Ne oluyor la bana? Bazen o kadar tartışıyorum ki savunduğum saçma fikirlerin haklı yanları olduğunu keşfediyorum

Sürekli karşıt görüş savunup tartışma çıkarma isteği neden olur, psikolojik sebebi ne olabilir?
Cevapla