En yakın arkadaşım olur kendisi. Son 1 senedir garipleşti. Erkeklerden teklif aldığımda, ulaşılabilir basit göründüğümü vs söylüyor, kendisi ise ulaşılmaz olduğu için erkekler yaklasmıyormuş. Ya da işte fiziğin ve ten rengin ( ten rengim çok açık, fiziğim kum saati) yüzünden teklif alıyorsun diyor. Ve cilt bakımı yapan birisiyim çünkü akneye yatkın bir cildim var, senin kadar bakım yapsam Adriana Lima olurum demişti. Ve kendinden başarılı birisini yanında istemediğini söylemişti.(Normalde ders çalışmam, ama son 1 senedir ders çalışıyorum. Bir kere netim ondan yüksek geldiğinde sinir krizi geçirmişti.) Ya da çok sosyal olduğum için laf sokuyor. Ve yılbaşı hediyeleşmesi yapacaktık, istediği hediyeyi mesajlarla belli edeceğini söylemişti. Ki bu da aşırı saçma geliyor.
Ve benzeri olaylar oldu. Hep alttan aldım ama bilmiyorum, arkadaşlık bu olmamalı bence. Siz ne diyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer