Kıskanç ve toksik en yakın arkadaşla ilişkiyi bitirmeli miyim yoksa konuşup şans vermeli miyim?

En yakın arkadaşım olur kendisi. Son 1 senedir garipleşti. Erkeklerden teklif aldığımda, ulaşılabilir basit göründüğümü vs söylüyor, kendisi ise ulaşılmaz olduğu için erkekler yaklasmıyormuş. Ya da işte fiziğin ve ten rengin ( ten rengim çok açık, fiziğim kum saati) yüzünden teklif alıyorsun diyor. Ve cilt bakımı yapan birisiyim çünkü akneye yatkın bir cildim var, senin kadar bakım yapsam Adriana Lima olurum demişti. Ve kendinden başarılı birisini yanında istemediğini söylemişti.(Normalde ders çalışmam, ama son 1 senedir ders çalışıyorum. Bir kere netim ondan yüksek geldiğinde sinir krizi geçirmişti.) Ya da çok sosyal olduğum için laf sokuyor. Ve yılbaşı hediyeleşmesi yapacaktık, istediği hediyeyi mesajlarla belli edeceğini söylemişti. Ki bu da aşırı saçma geliyor.

Ve benzeri olaylar oldu. Hep alttan aldım ama bilmiyorum, arkadaşlık bu olmamalı bence. Siz ne diyorsunuz?

Kıskanç ve toksik en yakın arkadaşla ilişkiyi bitirmeli miyim yoksa konuşup şans vermeli miyim?
Cevapla