Erkeğim ama kız gibi hissediyorum, cinsiyet kimliğimle ilgili ne yapmalıyım 🥺?

Kız gibi hissediyorum ve kız gibiyim duygusal olarak çok zorlanıyorum uff napıcam ben bir şeyler söyler misiniz erkek olamıyorum daha dün tras olmaya kalktım yanlışlıkla elimi kestim elim kan içinde hastaneye gittim pansuman yaptım şu an iyiyimm sakalım felan yok sadece biraz tüy var bu arada öyle düşündüğünüz gibi değilim zaten kız ergenliği geçirdim sonlarda sadece tüylenme olabiliyo ve bundan nefret ediyorum minyon yapılıyım bilmiyorum hayat niye böyle yaa 🥺:( ^^

Erkeğim ama kız gibi hissediyorum, cinsiyet kimliğimle ilgili ne yapmalıyım 🥺?
Cevapla