Bazen yaptığı bazı şeyleri sonradan kendine yakıştıramaz insan. Olsun, farkına varmak da önemli...
Hiç bir şey yaparken "Ne oluyor bana? Bu ben değilim." dediğiniz oldu mu?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
16 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(30-35)
5 ay
burada oldu geçen yıllar bu sözü demiştim bir bayan vardı evli çocuklu birisiyle burada aşk yaşıyor , ben ve üç arkadaşim konuyla bir ilgimiz alakamız yok , onun yüzünden iftiraya uğramıştık , bizi de kendi pisliğine alet etmişti , bende bunu kafaya taktım , neden benim orada ismim geçsin ki diye olayın üstüne gittim , bunu özelde sıkıştırdın , delilleri topladım sonra burada soru açıp rezil ettim onu , iki tane peş peşe soru açtım konuşmalar attım vss soru patladı birde , ama sonrasında çok pişman oldum çünkü bu ben değilim dedim ben kim ne olursa olsun başkasını üzmek, rencide etmek istemem , birden olayın içine girince fevri hareket ettim , vicdanen de rahatsız oldum sonrasında soruları kaldırttım , onun seviyesine inmeyi kendime yakıştıramadım, açtığım soruları yakıştıramadım , ilk ve son pişmanlığim burada bu olmuştur
ya aslında böyle bir dönem yaşıyor insan yani bazen çok doğru bir insansın sonra çok kasıntı gelebiliyor bazı noktalar ve bazı konularda kendini törpüleme gerekiyor kendinden uzaklaşman gerekiyor
Bu his sandığından çok daha normal, özellikle 20’lerinde sık sık yaşanır 🌧️💭 Bazen öfke, kırgınlık, yorgunluk ya da baskı altında kalmak seni “sen değilmişsin” gibi hissettirebilir. Önemli olan, senin de dediğin gibi, fark edip üzerine düşünmen. Bu olgunluk göstergesi 🌱 Kendine biraz şefkatli davran, “neden böyle yaptım?” sorusu değişimin en güçlü başlangıcıdır 🌙✨