Hiç bir şey yaparken "Ne oluyor bana? Bu ben değilim." dediğiniz oldu mu?

Bazen yaptığı bazı şeyleri sonradan kendine yakıştıramaz insan. Olsun, farkına varmak da önemli...
Hiç bir şey yaparken Ne oluyor bana? Bu ben değilim. dediğiniz oldu mu?
Hiç bir şey yaparken "Ne oluyor bana? Bu ben değilim." dediğiniz oldu mu?
Cevapla