24 yaşında olmak nasıl bir şey tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz 24 sonrası nasıl geçiyor?

Temmuzda üniversiteden mezun oldum. Öğretmenim iş görüşmelerim iç açıcı geçmedi ben de sınav çalışmaya başladım ekimde. Haftaya doğum günüm 24 olacağım. Henüz atanamadım. Mezun hayatıma alışamadım üniversitem burnumda tütüyor. Çok özlüyorum üniversiteyi keşke bitmeseydi.

Onun dışında hayatımda hiç erkek arkadaşım olmadı muhafazakar biri olduğum için ben de çok geri plana attım böyle şeyleri ama bazen hiçbir zaman hayatımda ciddi bir şey olmayacakmış gibi hissediyorum.

Siz tecrübelerinizden bahsedebilir misiniz?

24 yaşında olmak nasıl bir şey tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz 24 sonrası nasıl geçiyor?
Cevapla