Yaşadığımız travmalar, kötü olaylar ve pişmanlıklar gerçekten bir imtihan mı 🧐?

Yaşadığımız travmalar, üzücü olaylar, beceriksizlikler, aksilikler, istenmeden olan şeyler? ben kendimi çok suçluyorum, yanlış bir şey yaparsam pişman olursam.. depresyona girdim?

Yaşadığımız travmalar, kötü olaylar ve pişmanlıklar gerçekten bir imtihan mı 🧐?
Cevapla