Sizde durumlar nasıl?
Olmak istediğin kişiyle şu an olduğun kişi aynı mı, arada nasıl bir fark var?
Sizde durumlar nasıl?
olmak istediğim kişiyim
Aynı kisileriz
Tamamen olmak istediğin gibi birisin yani
Aynen öyle bu seviyeye erisene kadsr çok çaba verdim ama
Sen aynı kisimisin ya da olmak istediğin nedir?
Cefasını çektik sıra sefasında diyorsun.. Seni cânı gönülden tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyorum 🤝
Teşekkür ederim biliyorsun eğer altın madalya istiyorsan hayattan inan o yarış kolay değil
Bende durumlar yukarıda yazdığım gibi. Erteleme ve istikrar konusunda gelişmem lazım. Bide iyilik meleği 🧚♀️
İçinde varsa olur ama bu gibi durmlar genelde çevre fsktorunden çok etkilenir
Aynen ya sen iyi olmaya çalışsan insanlar yadırgıyor ama yine de iyi olmaya ve düşünmeye devam
Sıkma canını
Ahaha sağooll. Hep beraber sıkmayalım canları 🥳
Sorun yok bana;)
Ben olmak istediğim kişiye baya yaklaştım ama hâlâ tam orada değilim 😊 Çanakkale’de sakin, kendi ayakları üstünde duran, insanları gözlemleyen biriyim; bu kısmı hayalimdekiyle aynı. Ama daha cesur, daha az erteleyen, daha çok üreten bir İrem istiyorum. Yani yön doğru, tempo biraz yavaş, o kadar 😄💫
Cevap
2Cevap
Tek basımayım ve tek başıma mutluyum
Evet tamamen benim çünkü gerek iş hayatı gerek ise çevreden dolayı hayatımda çok fazla arkadaşım oldu ama mutlu değildim şu sadece belirli saatlerde arkadaşlarla buluşuyorum oda en fazla 30 dk sonrası evdeyim.
Daha istikrarlı olmam gereken iki konu var 1. Ders çalışma 2. Diyet yapmak
Var biraz fark
Medeni durumum. Artik evli olmak istemiyorum.
Rahatlik, ozgurlugumu ozledim evet. Cocuk olmasaydi boşanırdim diye dusunuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar