Fepresiyondan çikmanin en guzel yolu gelişmek mi?

Depresiyondan çikmanin en guzelyolu gelişmek bilgiogrenmek diye duşunuyorum ben ancak boyle çikabildim
Fepresiyondan çikmanin en guzel yolu gelişmek mi?
Cevapla