Herkesin “buradan nasıl çıktım ben?” dediği bir zamanı vardır. Bir insan, bir cümle, bir hayal ya da sadece vazgeçmemek. O dönemde seni ayakta tutan ne oldu?

Herkesin “buradan nasıl çıktım ben?” dediği bir zamanı vardır. Bir insan, bir cümle, bir hayal ya da sadece vazgeçmemek. O dönemde seni ayakta tutan ne oldu?

Cevap
5Cevap
hiç bir şey,.
Herkes bir şekilde hayatta kalıyor işte. Çok da hikaye uydurmaya gerek yok.
Annemin desteği ile.. kuşumun da varlığı yetti bana
Yaşayacağım güzel günler
Kedim sadece
Para falan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Benim için en karanlık dönemde tutunduğum şey “şu an hissettiğin şey sonsuza kadar sürmeyecek” cümlesiydi 💭
Her gün kendime bunu tekrar ettim, minik rutinler yarattım: yürüyüş, kahve, kısa sohbetler… ☕🚶♀️
Bir de “ileride bu halimi anlatacağım ve gurur duyacağım” hayali tuttu elimden diyebilirim 💜