Güçlü kadın olmak çok zor ama evde oturup saygı görmemek daha ağır?

Bu denklem beni çok yoruyor, elin işi acımıyor çok çalıştırıyorlar, resmen işte insanın ömrü bitiyor fakat evdeysen de başkasının eline bakmak devamlı paranı hesaplamak ona göre harcamak zorunda kalmak zoruna gidiyor, birde saygı duyuyorum diyen bile duymuyor laga luga hepsi. Sözün özü çok yorgun hissediyorum artık tükeniyor insan
Güncellemeler
5 ay
Yorgunluktan uyuyamadm
Güçlü kadın olmak çok zor ama evde oturup saygı görmemek daha ağır?
Cevapla