Küçük bir yerde ot gibi yaşayıp yalnız kalınca psikolojik olarak nasıl toparlanılır?

Her şey bana ters gidiyor ne doğru düzgün dostum kaldı ne bir kız arkadaşım var ot gibi yaşıyorum benimde hatalarım var bir yere kadar ama küçük bir yerdede yaşadığımdan dolayı ne yeni insanlarla tanışabilme şansım var nede başka bir şey psikolojik olarak çok yoruldum artık biraz yardımcı olabilirseniz sevinirim

Küçük bir yerde ot gibi yaşayıp yalnız kalınca psikolojik olarak nasıl toparlanılır?
Cevapla