Ait olmadığın yerde kalmak mı zor, yalnız kalmak mı?

Bazen bir ortamın içindesin ama ruhun orada değil. İnsanların arasında olup yine de yabancı hissedebiliyorsun. Sırf yalnız kalmamak için ait olmadığın bir yerde kalmak mı daha zor, yoksa gerçekten yalnız kalmayı göze almak mı? Sizce insan huzuru kalabalıkta mı bulur, yoksa doğru yerde mi?
Ait olmadığın yerde kalmak mı zor, yalnız kalmak mı?
Güncellemeler
4 ay
Spora gittim, gidiş geliş derken yaklaşık 3 saat sürdü. Bu arada çok fazla bildirim gelmiş, bazı mesajlar araya kaynamış olabilir. Cevap veremediysem kusura bakmayın, bilerek yapılmış bir şey değil.
Güncellemeler
4 ay
Güncel
Ait olmadığın yerde kalmak mı zor, yalnız kalmak mı?
Cevapla