Sizce konusmayi direkt kesmeli miyim yoksa insanlik hali mi?

Sevgili olma yolunda oldugumuz birisi var bugun bir konuda sinirlendim konusmayi kesmek istedim. kendisi acikladi kendini aradi sonra aciklamaya devam etti. aslinda cok kusurlu oldugu bi durum yoktu ama ben tetiklenmistim biraz o yuzden uzadi konu. en son dayanamayip ya oyle bir sey demek istediysem bilmem ne cocuguyum diye sesini yukseltti.. daha sonra konuyu bi sekilde kapayip ben de tavirli sekilde uyumaya gittim. bana ben uyurken mesaj atmis sesim yukseldigi icin kotu hissediyorum ozur dilerim diye. ama yani bu tavirlar bana korkutucu geliyor. simdi boyleyse ileride daha da agresif olup zamanla bana da kufretmez mi?

Sizce konusmayi direkt kesmeli miyim yoksa insanlik hali mi?
Cevapla