Sizce pisman olmali miyim , yoksa gercekten hissetse birakmaz miydi?

İş yerinden birinden hoslandim, onunda az da olsa benden hoslandigini düşünmüstum
Gulucukler, tebessumler, iyi günler, kolay gelsinler vs derken hiç boş gecmezdik birbirimizi.
Ama gel zaman git zaman ondan bi teklif gelmedi bende adım olsun diye iş ile ilgili yazdım.
Başta ilgilense de sonra sallamadi ama iletilmemis de olabilir bilmiyorum gördü sandim cevaplamadi sandim bende tribe girdim kendi kendime.
2 ay boyunca yüzüne bakmadım, selam vermedim, yüzümü astim o da gelip ya noluyor napiyorsun demedi. Unuturum sandim olmadı, daha fena kapıldım şu an boynuna sarılmak istiyorum özledim demek istiyorum ama şimdi de o benden uzaklaştı yüzüme bakmıyor, beni görünce b.. k görmüş gibi oluyor. Ne yapacagim bilmiyorum 🥲🥲
Sizce pisman olmali miyim , yoksa gercekten hissetse birakmaz miydi?
Cevapla