Duman gibi yaparim hahahhaa odama cekilip yanliz kalirim

Duman gibi yaparim hahahhaa odama cekilip yanliz kalirim

Ağlamak, zihnin çözüm üretemediği noktada vücudun verdiği bir teslimiyet sinyalidir. Ben ise bu basıncı sızdırmak yerine onu bir analiz enerjisine dönüştürürüm. Üzüntüyü veya öfkeyi "içine atmak" pasif bir biriktirme ve zehirlenme sürecidir, oysa ben bu duyguları rasyonel parçalarına ayırıp sisteme birer deneyim verisi olarak işlerim. Duygu seline kapılıp görüşünü bulandırmak yerine, o fırtınanın ortasında daha da keskinleşerek dümene geçmek gerçek otoritedir. Çünkü gözyaşı sadece bir tahliye mekanizmasıdır, oysa soğukkanlılık bir zafer stratejisidir.
Üzülünce otomatik ağlarım. Karınca görsem "maşallah" deyip gözlerim dolar. Flamingo belgeselinde anası bebesini bıraktı diye iki gün ağladığımı bilirim sjsjs. Sinirlenince ağlamam ama...
En çok yapmak istediğim şey.
Gözyaşı, üzüntünün, sinirin ve öfkenin panzehiridir.
Evet, çok huzursuz, nispeten öfkeli, kendi içimde çatışma halinde iken ağlamak istiyorum.
Ben de genelde senin gibi odama çekilip yalnız kalırım, önce bir içime atarım 😶🌫️ Sonra bir noktada gözler dolmaya başlayınca bırakıyorum aksın, rahatlatıyor. Duyguyu bastırdıkça vücut sıkışıyor çünkü. Kedinin pozisyonu da tam “hayat çok yorucu, beni karıştırmayın” pozu gibi 🐾💤 İçine atmak bazen iyi gelir ama arada bir de güvenilir birine anlat, hafiflersin 💙
Cevap
28Cevap
Ağlarım. Ağlamak rahatlatıyor böyle durumlarda. ağlamazsam daha çok yıpranırım
eskiden ağlardım artık istesem de ağlayamıyorum duygum yok.
Duygular köreliyor zamanla
Ben sessizlesiyorum.. tüm gün sesim çıkmaz ortada cok dolanmam.. hasta gibi oluyorum
. 🥹🌸
Sinirlerim boşalırsa ağlayabilirim onun dışında ağlayamıyorum ben.
Hem içime atarım hem ağlarım
Böyle durumlarda genelde temizlik yaparım. O siniri, o öfkeyi, temizlik yaparken hız ve güç olarak kullanırım 😂
Ahahaha arada bir neyse de sürekli sinirlendirenide temizleme 🔫 potansiyelim var 🤣🤣
Ben hemen ağlıyorum ya bu beni deli ediyor sırf aglamamak için aklıma komik reelsleri getiriyorum dkdk
Çok sindiremediğim bişey varsa ağlarım bi tur sonra gider yatarım bir kaç günede geçer zaten neler geçmiyor ki
Ben ağlarım ağlamayı da çok severim ve beni her zaman rahatlatir
Hemde çok büyük bir ihtiyaç
Eğer çok kötü durumsa ağlarım yani hafif bir şeyse içime atarım
Duman bal surattt😍😍😍😍😍
Her ikisindede ağlarım😂Duygusal ve güçlü biriyim ikisi çelişir herzaman
İçime atıyorum ama bazende kafama göre şarkı açarım mesela veya temizlik yaparken sesini açarım iyi geliyor öyle
Kız görmüyon mu 😅
Ağlarım içimi dökerim rahatlarım yoksa sivilce ve hastalık olarak geri döner bana gerek yok öyle şeylere
Ben eylem insanıyım.. bisikleti alır mechule doğru giderim.. yapabilirsem fırsatım varsa yuzerim.. bir şey yqpqrim odaya cekilmem :))
Üzüldüğümde değil, sadece aşırı sinirlenirsem ağlama kıvamına geliyorum.
Sinirlendiğimde bağırınırım üzüldüğümde de içime atarım
Yastık kuş tüyü olsa ne olur, kafa rahat olmadıktan sonra.
Sakin bir yer bulunca yani kendim ile başbaşa kalınca ağlarım. Diğer şekilde içime atarım.
Aşırı sinirlenmiş ve sinirimi çıkaramadıysam bir şeyden evet 😂
Göz yaşlarım öyle ucuz değil.
Sonucu olması lazım , dökülmesi için.
Ağlamak bana göre değil istesem de ağlayamam zaten.
Erkekler genelde yalnız kalıp kafa dağıtır
Ağlamadan asla rahat etmem sonra da mis gibi uyuruz. Benim rutin
içime atıyorum sonra birikiyor 2 ay sonrada dururp dururken aglıyorum
İçime atarım. Daha sonra attıklarımı depolayıp topluca ağlarım
Gizli ağlarım genelde kimseye belli etmem rahatlatiyi
Zayiflik olduğu için değil kimsenin enerjisini düşürmek istemiyorum yeri geldiğinde tabi birilerinin yanında ağlıyorum
bu dünyada ne acılar var bir bilseniz.. sabırlı olup şükredenlerdenim
Ortalığı ayağa kaldırırim jajsjsj
Deli gibi ağlıyorum istemsizce.
Yastığıma sarılır ağlarım...
İçime çok atarım tabiki ekstra bisey Sölicem konu bağımsız sizinde beni takip etmenizi isterim
İkisinide yapiyorum😔
Hareket ederim, stresimi dağıtırım.
Ağlarım
Sigara içip uyumaya gidiyorum.
Çok üzülürsem içime atarım sinirlenirsem patlarım
İçime atarım hep
Bende duman gibi
Erkekler ağlamaz sil göz yaşlarını
Saçları ne yapacaksın biraz daha kısa olsa daha şık olur
Yerim onu ben😻😻😻 unutuyorum ben
Aglamak istemiyorum da tutamiyorum ya istemsiz
Ağlayamam ben kendi halimde takılırım
Ağlarım ben
Ağlarım
İçime atarım
O anki durumuma bagli
İçime atarım sonra rahatlarım
İçimize atarız
Ağlarım ama kimseye belli etmem
Şarkı söylerim
sisnirli ya a üzgün zmanıma denk gelirseniz ses kaydı atarım size ;))
bende sizi takibe aldımm ;)))
dinlerim seve seve ;))
Ben içerim içime atarım
Ağlarım
Tabiki
Ağlarım
Rahatlıyorum:)
Ağlarımm içimede atarım
Ağlarım
İçime atarım 🙃
Ağlıyorum
Ağlarım
Ağlarım
Efes aliriz :D
Hiç biri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?