Ağlayamıyorsunuzdur canınızı bir şeyler sıksa da. Sonra bir şaka yaparsınız kendi şakanıza gülmeye başlarsanız, ama durduramazsınız. Gözünüzden yaşlar gelmeye başlar, ve artık şakaya gülmüyorsunuzdur. Ne oluyor da bu kadar gereksiz saçma bi şakaya bu kadar güldüm normal değil lan diye düşünürken aslında içinizde tuttuğunuz o sıkıntının dışarı adeta fışkırdığını hissedersiniz. Canım beyin, çok tuhaf çalışıyor.
Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
Mutlu olduğum çok anlar oldu ama iki kere mutluluktan ağladığımı biliyorum. Biri hamile olduğumu öğrendiğimde, diğeri ise oğlumda tümörden şüphelenmişlerdi onun sonuçlarının temiz çıktığını öğrendiğimde. Ama üzüldüğümde ve sinirlendiğimde hepsinde olmasada ağlarım.
Genelde üzüldüğümde ağlarım. Sinirlenince ağladığım oluyor. Ama mutluluktan ağlamadım. Yani ne bilim acaba yeteri kadar mutlu olmadım mı? Yoksa yeteri kadar mutlu olsada herkes mutluluktan ağlayamıyor mu? 🤔
Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Üzüldüğümde ağlarım genelde çok sinirlenen biri değilim zaten kolay kolay sinirlenmem ağlıcak kadar mutlu eden bir olayım da olmadı bazen film veya dizi izlediğimde duygulanıp ağlamışlığımda var 😅😅
Her üzüldüğmde ağlamam bir olaya çok içerlemişsem ağlarım. Kavga ederken de ailemden baika kimseyle kavga ederken ağlamam ayrıca mutlu olduğumda ağlamıyorum
İki gün önce cupcake yapıyorum. Açık renk halımın üstüne koca bir porsiyon kaynatılmış yaban mersini döküldü. Sinirden birşeyler kırıp dökmemek için halıya yatıp, sinirimden ağladım. Herşeye.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Sinirlerim bozuk olduğunda en son en çok ağladığım zaman aldatıldığım zamandı hemde 9 yıllık arkadaşım ile
Üzüldüğümde allah var şimdi güzel zırlarım salya sümük hıçkıra hıçkıra yüzüm tahriş olur gözyaşından peçete ile silme ile ve kolay duramam ağlayınca sakinleşemem dahada hiddetlenirim