Başka neyimiz var ki… O yüzden gülmek için bir sebebin yoksa şu hayatta.. Ağlamak için nedenlerini de çoğaltmaya da gerek var mı?

Zaten neyimiz var ki bu dünyada bir efkârlı ömrümüz, bir demli çayımız…
Bir de yanık türkümüz….

Başka neyimiz var ki… O yüzden gülmek için bir sebebin yoksa şu hayatta.. Ağlamak için nedenlerini de çoğaltmaya da gerek var mı?
Cevapla