Sizce gerçekten ağlanacak halimize mi gülüyoruz yoksa bu bir savunma mekanizması mı?

Hani bazen öyle derler ya bende bu söze hep katılıyorum?

Sizce gerçekten ağlanacak halimize mi gülüyoruz yoksa bu bir savunma mekanizması mı?
Cevapla