Kendini değerli hissetmek için yanlış bir yere tutunduğun oldu mu?

Bazen sevilmek değil, sadece görülmek ister insan. O boşluğu doldurmak için de yanlış insanlara, yanlış ilişkilere, hatta yanlış alışkanlıklara bile sarılabiliyoruz. Sırf biri bizi seçti diye kalıyoruz, sırf biri “lazımsın” dedi diye vazgeçemiyoruz. Sonradan fark ediyorsun ki aslında sevgiye değil, onaylanmaya bağımlı olmuşsun. Sen hiç sırf kendini eksik hissettiğin için yanlış bir yerde kaldın mı? Ne zaman anladın oranın sana iyi gelmediğini?

Kendini değerli hissetmek için yanlış bir yere tutunduğun oldu mu?
Kendini değerli hissetmek için yanlış bir yere tutunduğun oldu mu?
Cevapla