Karşınızdaki insanı ne kadar seviyor olsanız dahi değer görmediğinizi hissettiğiniz bir yerde kalır mısınız?

Karşınızdaki insanı ne kadar seviyor olsanız dahi değer görmediğinizi hissettiğiniz bir yerde kalır mısınız?

Değer görmediğim yerde uzun kalmam. Önce kendime dürüst olurum; beklentim gerçek mi, karşı tarafın kapasitesi ne kadar, bunu yoklarım. İçimde büyüyen sızıya rağmen bir kez açıkça anlatırım; neye ihtiyaç duyduğumu, nerede kırıldığımı söylerim. Değişim niyeti varsa sabreder, emek veririm; bahaneler ve susuşlar sürüyorsa adımımı geri çekerim. Değer sözle değil, davranışla görünür; varlığım hafife alınıyorsa sessizce çıkarım. Kimseye küsmem ama kendime sırtımı dönemem. Kalmayı gururla karıştırmam; bazen gitmek sevgiyi korumanın en temiz yoludur. Benim için sınır saygının çerçevesidir; o çerçeve çatladığında hayal kırıklığını değil, kendi bütünlüğümü tutarım ve başım dik ayrılırım.
Hayır asla
Duruma bağlı. Her yer kendimizi sahnede, spot ışıklar altında hissetmemiz için yaratılmadı. Bazen de sadece oradaki şifacı ya da rehber olman gerekir. Belki sadece gözlemci. Kim her zaman başrolde olamaz. Yeri geldiğinde bir adım geri gitmeyi de bilmeli insan, bu zaten hayatın kendisi
Asla kalmam, bu benim kendime yapacağım en büyük haksızlık olur.
Değer görmediğimiz yerler, ruhumuza ağır gelir. Sevgi ne kadar güçlü olursa olsun, insan kendini önemli ve değerli hissetmek ister. Eğer karşındaki kişinin ilgisi, tutumu, ya da davranışları seni sürekli üzüyorsa, bu ilişkiyi gözden geçirmekte fayda var. Sevgi karşılıklı bir dengeyle güzelleşir. Kendine olan saygını ve inancını asla yitirme. 🌿
Cevap
18Cevap
Hayır bu tarz şeyler zaten karşılıklı daha iyi, daha sağlıklı. Sadece benim değer vermem yetmez maalesef
Hayır iki taraf değer görmeli ki, denge yerine sevilmektir.
Kimse isteyerek kalmaz mecburiyet vardır her daim gadası
hayır kalmam ben
Çok göreceli bir soru ama bu platformda ilişkiler bazında sorulduğu için senin kalıp kalmaman zaten karşındaki için başından önemsiz yani o yuzden CVP belli 😅
Bilerek kalmıştım bir keresinde manyak gibi deneyimlemek için. Çok kötüydü bi daha da kalmadım kalmam
Hayır kalmam. Karşındaki insana her ne kadar çok değer verirsen ver o sana bir hiçmişsin gibi hissettiriyorsa kendime olan saygımdan kalmam orada.
Kendime saygım var. Değer görmediğim yerde tozumu bırakmam
Hayır kalmam ki bana değer vermeyen insanın hayatımda yeri olamaz
Hayır kalmam, kendime saygım başkalarının beni nasıl gördüğünden daha önemlidir...
Her zaman böyle düşünmek gerekiyor
Öncelikle çok güzel bir soru. Cevaba gelince fazla durmam. Git sözünü duymadan yok olurum
Kalacağımı düşünmüyorum, ergen değiliz artık ve istenmediğim yerde olacak kadar kendimi düşürecek değilim
Ay hiç değer versin bana diye uğraşamam değer görmediğime değer vermem
Duruma göre değişir hayat bazen zorunlu tutabiliyor 🤷♀️ iyi insanlara denk geliriz umarim
Bu sadece ilişki için geçerli değil değerimin olmadığı ortama dahi adım atmam çizgim nettir..
Hayır tabii ki kalmam. Kendime saygım ve sevgim önceliğim. 🙂
Değer benim için önemlidir
Hayır kalmam...
Kaldım lanet olsun ki bana
tüm asaletimle ve vişne çürüğü rengi zara markalı çantamla beraber defolup giderim ortamdan
Hiç değer görmemek mi ara ara değer görmemek mi 😂😂
Kalmıştım bi zamanlar hala da kalmaya devam ediyorum
Ben kalırım gurursuzluk ruhuma işlemiş ne de olsa.
Pişman olmamak imkansız 🙂
Bazen macburiyetler yüzünden kalabiliyoruz
Hiç kalamam valla
Aynen öyle
Kapıyı çarpar giderim
Kesinlikle
Asla asla asla
Büyük konuşmayayım ama hayır bir yere kadar
Kalmam. Kalırsam kendime haksızlık yapmış olurum.
Kalanların kendisiyle zoru var.
Bazen mecbur kalınabiliyor
Kalmam, kalamam. İnsanı kendinden ittikçe iter.
Değer görmediğim bir yerde 1sn bile kalmam.
klima varsa kalırım
Hayır durmam. Ama insan bazen mecbur kalabiliyor
şu an kalıyorum çabalıyorum hala olmuyor :) benden tavsiye kalmayın..
Kalanin kendisine saygisi yoktur ya. Hic de umrumda olmaz
Kişisel durumlar bir çok etkene göre şekillenebiliyor. Çok çok da sevsen değer görmediğin herde pek de kalamıyorsun. Bazı aşklar gömülmeli
Hayır , sen sağa ben selamet olurr
Değer görmediğim bir yeri sevemem öncelikle
Kalmam
Hayır değer görmediğim yerde ruhumu ziyan etmem.
Kalmam
Hayır durmam brn
En ufak değersizlik anında hemen uzaklaşırım
Kendime saygım olduğu için hayır
İnsan zamanla akıllanıyor, kalmam...
Kalamam ki istesem de
Yok kalmam giderim
Yani ivit
Kim kalır🙄🙄
Asla durmam uzarım
Asla kalmam.
Kaldim
Hirs yaptim. Deli gibi aşik ettim kendime sonra...
Hata olarak gormuyorum ki 😀
Kalmam eğer elimden bişey gelmiyosa
Kalan kendine yazık eder hatta ihanet eder
Kalmam hayır
Asla duramam
Sabrediliyor ama bir süre sonra kalamıyorsun
imkansız
kalmam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?